Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 1926 | 928 |
h-индекс | 21 | 16 |
i10-индекс | 31 | 21 |
Публичен достъп
Преглед на всички3 статии
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Faisal AbdelfattahAmman Arab University, JordanПотвърден имейл адрес: aau.edu.jo
- Adel S. AbduljabbarKing Saud UniversityПотвърден имейл адрес: ksu.edu.sa
- Philip D ParkerInstitute of Positive Psychology and Education - Australian Catholic UniversityПотвърден имейл адрес: acu.edu.au
- Alexandre J.S. MorinDepartement of Psychology, Concordia UniversityПотвърден имейл адрес: concordia.ca
- Benjamin NagengastUniversity of TübingenПотвърден имейл адрес: uni-tuebingen.de
- Ibrahim Alqaryouti؛professor in special education, Sultan Qaboos UniversityПотвърден имейл адрес: squ.edu.om
- Said AldhafriProfessor of UNESCO Chair on Edu. Psychology, Sultan Qaboos University, Editor-in-chief of JEPSПотвърден имейл адрес: squ.edu.om
- Hashem A. KilaniHealth & Recreation Dept. University of JordanПотвърден имейл адрес: ju.edu.jo
- Kashef Zayed, ProfessorSultan Qaboos UniversityПотвърден имейл адрес: squ.edu.om
- Adnan AtoumYarmouk UniversityПотвърден имейл адрес: yu.edu.jo
- Rosnah IsmailUniversity of CyberjayaПотвърден имейл адрес: cyberjaya.edu.my
- abdelmajid bouazzaSultan Qaboos University
Следене
Maher Abu-Hilal or M Abu Hilal
Professor of Psychology, Sultan Qaboos University
Потвърден имейл адрес: squ.edu.om