Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 6149 | 1322 |
h-индекс | 27 | 13 |
i10-индекс | 42 | 17 |
Публичен достъп
Преглед на всички7 статии
2 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Craig T RameyProfessor at Virginia TechПотвърден имейл адрес: vt.edu
- Elizabeth PungelloPresident, Brady Education FoundationПотвърден имейл адрес: bradyeducationfoundation.org
- Margaret BurchinalUVAПотвърден имейл адрес: virginia.edu
- Kirsten KainzJust Learning SystemsПотвърден имейл адрес: justlearningsystems.org
- Sharon Landesman RameyVirginia TechПотвърден имейл адрес: vt.edu
- Shari MillerRTI InternationalПотвърден имейл адрес: rti.org
- Oscar BarbarinUniversity of Maryland, College ParkПотвърден имейл адрес: umd.edu
- Jane PageProfessor, University of MelbourneПотвърден имейл адрес: unimelb.edu.au
- Janet ScullAssociate Professor, Language Acquisition and Literacy, Monash UniversityПотвърден имейл адрес: monash.edu
- Patricia EadieProfessor, Faculty of Education, University of MelbourneПотвърден имейл адрес: unimelb.edu.au
- Frank NiklasUniversity of Munich (LMU)Потвърден имейл адрес: psy.lmu.de
- Laura FlorescuAssociate Professor, GR.T.POPA" MEDICAL UNIVERSITY IASIПотвърден имейл адрес: umfiasi.ro
- Nguyen Thi Kim CucUniversity of MelbourneПотвърден имейл адрес: unimelb.edu.au
Следене
Joseph Sparling
Senior Scientist Emeritus, FPG Institute, University of North Carolina at Chapel Hill
Потвърден имейл адрес: unc.edu - Начална страница