Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 12844 | 6003 |
h-индекс | 58 | 44 |
i10-индекс | 117 | 103 |
Публичен достъп
Преглед на всички20 статии
6 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- John R. KirbyQueen's UniversityПотвърден имейл адрес: queensu.ca
- Timothy C. PapadopoulosRIF Distinguished Professor, Department of Psychology, University of CyprusПотвърден имейл адрес: ucy.ac.cy
- Hélène DeaconProfessor, Department of Psychology & Neuroscience, Dalhousie UniversityПотвърден имейл адрес: dal.ca
- George ManolitsisUniversity of CreteПотвърден имейл адрес: uoc.gr
- Jari-Erik NurmiUniversity of JyväskyläПотвърден имейл адрес: jyu.fi
- Kate CainLancaster UniversityПотвърден имейл адрес: lancaster.ac.uk
- Minna TorppaUniversity of JyväskyläПотвърден имейл адрес: psyka.jyu.fi
- Athanassios ProtopapasUniversity of OsloПотвърден имейл адрес: isp.uio.no
- Nenagh KempUniversity of TasmaniaПотвърден имейл адрес: utas.edu.au
- Lesly Wade-WoolleyAssociate Professor, Department of Educational Psychology University of AlbertaПотвърден имейл адрес: ualberta.ca
- Dick SobseyUniversity of AlbertaПотвърден имейл адрес: ualberta.ca
- Gintas SilinskasPh.D in Psychology, University of JyväskyläПотвърден имейл адрес: jyu.fi
- Mikko AroDepartment of Education, University of JyväskyläПотвърден имейл адрес: jyu.fi
- Laura SteacyAssociate Professor, Florida State UniversityПотвърден имейл адрес: fsu.edu
Следене
Rauno Parrila
Australian Center for the Advancement of Literacy
Потвърден имейл адрес: acu.edu.au - Начална страница