Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 9970 | 7686 |
h-индекс | 36 | 34 |
i10-индекс | 66 | 60 |
Публичен достъп
Преглед на всички26 статии
6 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Simon RosenbaumUNSW SydneyПотвърден имейл адрес: unsw.edu.au
- Davy VancampfortKU LeuvenПотвърден имейл адрес: faber.kuleuven.be
- Brendon StubbsKings College LondonПотвърден имейл адрес: kcl.ac.uk
- Felipe Barreto SchuchUniversidade Federal de Santa Maria, Universidad Autónoma de ChileПотвърден имейл адрес: uautonoma.cl
- Philip WardProfessor, Discipline of Psychiatry and Mental Health, UNSW SydneyПотвърден имейл адрес: UNSW.edu.au
- Paul KellyResearcher, University of EdinburghПотвърден имейл адрес: ed.ac.uk
- Adrian BaumanEmeritus Professor, Sydney UniversityПотвърден имейл адрес: sydney.edu.au
- Professor Charlie Foster OBEUniversity of BristolПотвърден имейл адрес: bristol.ac.uk
- Joseph FirthUniversity of ManchesterПотвърден имейл адрес: manchester.ac.uk
- Michel ProbstHoogleraar revalidatie in de geestelijke gezondheidszorg, KU LeuvenПотвърден имейл адрес: faber.kuleuven.be
- Adewale L OyeyemiUniversity of MaiduguriПотвърден имейл адрес: unimaid.edu.ng
- Rona MacnivenUNSW SydneyПотвърден имейл адрес: unsw.edu.au
- Nicola VeroneseUniversiy of Palermo, Palermo, ItalyПотвърден имейл адрес: unipa.it
- Nico SchulenkorfUTS, Sport ManagementПотвърден имейл адрес: uts.edu.au
- Ai Koyanagi MD PhDПотвърден имейл адрес: pssjd.org
- Melody DingAssociate Professor, the University of SydneyПотвърден имейл адрес: sydney.edu.au
- Fiona BullProfessor Public Health, University of Western AustraliaПотвърден имейл адрес: uwa.edu.au
- James F Sallis, PhDProfessorial Fellow, Australian Catholic University, MelbourneПотвърден имейл адрес: acu.edu.au
- Gregory W. HeathGuerry Professor Emeritus, Public Health, University of Tennessee at ChattanoogaПотвърден имейл адрес: utc.edu
- Professor Nanette MutrieUniversity of EdinburghПотвърден имейл адрес: ed.ac.uk