Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 2605 | 1786 |
h-индекс | 26 | 22 |
i10-индекс | 39 | 31 |
Публичен достъп
Преглед на всички2 статии
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Ross LarsenInstructional Psychology & Technology, Brigham Young UniversityПотвърден имейл адрес: byu.edu
- Stephen YancharInstructional Psychology & Technology, Brigham Young UniversityПотвърден имейл адрес: byu.edu
- E Lisako J McKyerAlice L. Walton School of Medicine (AWSOM)Потвърден имейл адрес: whmed.org
- Matthew Lee SmithTexas A&M UniversityПотвърден имейл адрес: tamu.edu
- Myeongsun YoonEducational Psychology, Texas A & M UniversityПотвърден имейл адрес: tamu.edu
- Nicola L. RitterTexas A&M UniversityПотвърден имейл адрес: tamu.edu
- Philip M SadlerScience Education Department, Center for Astrophysics| Harvard & SmithsonianПотвърден имейл адрес: cfa.harvard.edu
- Gerhard SonnertHarvard UniversityПотвърден имейл адрес: cfa.harvard.edu
- Jessica C. (Gonzalez) HillAssociate Professor of Psychology, Utah Valley UniversityПотвърден имейл адрес: uvu.edu
- Mayson AstleTexas A&M UniversityПотвърден имейл адрес: tamu.edu
- Adam E. BarryProfessorПотвърден имейл адрес: tamu.edu
- Matthew RossheimAssociate Professor of Public Health, UNT Health Science CenterПотвърден имейл адрес: unthsc.edu
- Karen Rambo-HernandezAssociate Professor, Texas A&M UniversityПотвърден имейл адрес: tamu.edu
- Cassandra DiepRice UniversityПотвърден имейл адрес: rice.edu
- Jennifer L. JollyProfessor of Gifted Education, University of Alabama; University of New South WalesПотвърден имейл адрес: ua.edu
- Robert BodilyDirector of Data Science and Research, Lumen LearningПотвърден имейл адрес: lumenlearning.com
- Teresa Cardon, PhD., CCC-SLP, BCB...University of North TexasПотвърден имейл адрес: unt.edu
Следене