Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 719 | 688 |
h-индекс | 16 | 16 |
i10-индекс | 19 | 19 |
Публичен достъп
Преглед на всички2 статии
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Rachel WilsonUniversity of Technology SydneyПотвърден имейл адрес: uts.edu.au
- Mihajla GavinUniversity of Technology, SydneyПотвърден имейл адрес: uts.edu.au
- Nicole MocklerProfessor of Education, Sydney School of Education and Social Work, University of SydneyПотвърден имейл адрес: sydney.edu.au
- Karolina PardingLulea University of TechnologyПотвърден имейл адрес: ltu.se
- Anna HoganQueensland University of TechnologyПотвърден имейл адрес: qut.edu.au
- Martin MillsProfessor of EducationПотвърден имейл адрес: qut.edu.au
- Greg ThompsonProfessor, Faculty of Education, QUTПотвърден имейл адрес: qut.edu.au
- Susan Creagh, PhDQUT, UQПотвърден имейл адрес: uq.edu.au
- Helen ProctorUniversity of SydneyПотвърден имейл адрес: sydney.edu.au
- Debra HayesProfessor, Education & Equity, University of SydneyПотвърден имейл адрес: sydney.edu.au
- Debra TalbotSenior lecturer in EducationПотвърден имейл адрес: sydney.edu.au
- Diane MayerUniversity of OxfordПотвърден имейл адрес: education.ox.ac.uk
- Martin ForseyEdith Cowan UniversityПотвърден имейл адрес: ecu.edu.au
- Jung-Sook LeeUniversity of New South WalesПотвърден имейл адрес: unsw.edu.au
- Jessica HollowayAssociate Professor, Institute for Learning Sciences and Teacher Education, Australian CatholicПотвърден имейл адрес: acu.edu.au
- Al Rainnieuniversity of South Australia