Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 8961 | 5035 |
h-индекс | 18 | 16 |
i10-индекс | 29 | 20 |
Публичен достъп
Преглед на всички13 статии
2 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Mitchel ResnickProfessor of Learning Research, MIT Media LabПотвърден имейл адрес: media.mit.edu
- Andrés Monroy-HernándezPrinceton University, Computer ScienceПотвърден имейл адрес: cs.princeton.edu
- Yasmin B. KafaiProfessor of Learning Sciences, University of PennsylvaniaПотвърден имейл адрес: upenn.edu
- Paulina HaduongPostdoctoral Fellow, Harvard Graduate School of EducationПотвърден имейл адрес: gse.harvard.edu
- Maxwell M YurkofskyRadford University School of Teacher Education and LeadershipПотвърден имейл адрес: radford.edu
- Chris DedeWirth Professor in Learning TechnologiesПотвърден имейл адрес: harvard.edu
- Amanda C. DickesGulf of Maine Research InstituteПотвърден имейл адрес: gmri.org
- Tina GrotzerFaculty of Education, Harvard UniversityПотвърден имейл адрес: harvard.edu
- Philip M SadlerScience Education Department, Center for Astrophysics| Harvard & SmithsonianПотвърден имейл адрес: cfa.harvard.edu
- Gerhard SonnertHarvard UniversityПотвърден имейл адрес: cfa.harvard.edu
- Diana FranklinUniversity of ChicagoПотвърден имейл адрес: uchicago.edu
- Ricarose RoqueUniversity of Colorado BoulderПотвърден имейл адрес: colorado.edu
- Deborah A. FieldsUtah State UniversityПотвърден имейл адрес: usu.edu
- Shaundra Bryant DailyDuke UniversityПотвърден имейл адрес: duke.edu
- Ioana LiteratTeachers College, Columbia UniversityПотвърден имейл адрес: tc.columbia.edu