Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 3133 | 2086 |
h-индекс | 24 | 20 |
i10-индекс | 26 | 24 |
Публичен достъп
Преглед на всички1 статия
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Stefan MayerAssistant Professor of Marketing Analytics, University of TübingenПотвърден имейл адрес: uni-tuebingen.de
- Daniel WentzelProfessor of Marketing, RWTH Aachen UniversityПотвърден имейл адрес: time.rwth-aachen.de
- Aparna LabrooNorthwestern UniversityПотвърден имейл адрес: kellogg.northwestern.edu
- Thorsten StaakeFull Professor, Chair of Information Systems and Energy Efficient Systems, University of BambergПотвърден имейл адрес: uni-bamberg.de
- Klemens KnöferleAssociate Professor, BI Norwegian Business SchoolПотвърден имейл адрес: bi.no
- Harald J. van HeerdeUniversity of New South WalesПотвърден имейл адрес: unsw.edu.au
- Rolf ReberProfessor of Cognitive Psychology, University of OsloПотвърден имейл адрес: psykologi.uio.no
- Thomas OtterProfessor of Marketing, Goethe University, FrankfurtПотвърден имейл адрес: marketing.uni-frankfurt.de
- Max J. PachaliAssociate Professor of Marketing, Tilburg UniversityПотвърден имейл адрес: tilburguniversity.edu
- Philipp ScharfenbergerInstitute for Mobility / Institute for Marketing and Customer Insight, University of St.GallenПотвърден имейл адрес: unisg.ch
- Torsten BornemannProfessor of Marketing, Goethe University FrankfurtПотвърден имейл адрес: wiwi.uni-frankfurt.de
- Reto HofstetterProfessor of Marketing, University of LucerneПотвърден имейл адрес: unilu.ch
Следене
Jan R. Landwehr
Professor of Marketing, Goethe University Frankfurt
Потвърден имейл адрес: wiwi.uni-frankfurt.de - Начална страница