Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 3439 | 2333 |
h-индекс | 27 | 23 |
i10-индекс | 54 | 41 |
Публичен достъп
Преглед на всички23 статии
1 статия
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Douglas ClarkProfessor of Design Based Learning, University of CalgaryПотвърден имейл адрес: ucalgary.ca
- Amanda C. DickesGulf of Maine Research InstituteПотвърден имейл адрес: gmri.org
- Amy Voss FarrisAssistant Professor, Pennsylvania State UniversityПотвърден имейл адрес: psu.edu
- Gautam BiswasCornelius Vanderbilt Professor of Engineering; Professor of Computer Science and EngineeringПотвърден имейл адрес: vanderbilt.edu
- Marie-Claire ShanahanUniversity of CalgaryПотвърден имейл адрес: ucalgary.ca
- Uri WilenskyProfessor of Learning Sciences and Computer Science, Northwestern UniversityПотвърден имейл адрес: northwestern.edu
- Corey BradyAssociate Professor, Mathematics Education and the Learning SciencesПотвърден имейл адрес: smu.edu
- Mason WrightResearch Scientist, FacebookПотвърден имейл адрес: umich.edu
- Miwa Aoki TakeuchiAssociate Professor, Learning Sciences, University of CalgaryПотвърден имейл адрес: ucalgary.ca
- Stephanie HladikAssistant Professor - Engineering Education, University of ManitobaПотвърден имейл адрес: umanitoba.ca
- Thomas M. PhilipProfessor and Faculty Director of Teacher Education, UC BerkeleyПотвърден имейл адрес: berkeley.edu
- Brent DavisProfessor, Research Chair, Werklund School of Education, University of CalgaryПотвърден имейл адрес: ucalgary.ca
- David N. RappWalter Dill Scott Professor of Psychology and Learning Sciences, Northwestern UniversityПотвърден имейл адрес: northwestern.edu
- Sharona T. LevyUniversity of HaifaПотвърден имейл адрес: edu.haifa.ac.il