Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 1743 | 476 |
h-индекс | 15 | 9 |
i10-индекс | 24 | 9 |
Публичен достъп
Преглед на всички13 статии
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Bruce M. McLarenAssociate Research Professor, Carnegie Mellon University, U.S.Потвърден имейл адрес: cs.cmu.edu
- Niels PinkwartHumboldt-Universität zu Berlin & DFKIПотвърден имейл адрес: informatik.hu-berlin.de
- Andreas HarrerUniversity of the Applied Sciences DortmundПотвърден имейл адрес: fh-dortmund.de
- Dimitra TsovaltziResearcher, Saarland UniversityПотвърден имейл адрес: edutech.uni-saarland.de
- Armin WeinbergerSaarland University, Department of Educational TechnologyПотвърден имейл адрес: mx.uni-saarland.de
- Nikol RummelProfessorin für Pädagogische PsychologieПотвърден имейл адрес: rub.de
- Claus ZinnUniversity of TuebingenПотвърден имейл адрес: uni-tuebingen.de
- Rupert WegerifProfessor of Education, University of CambridgeПотвърден имейл адрес: cam.ac.uk
- Maarten de LaatCo-director Centre for Change and Complexity in Learning (C3L), University of South AustraliaПотвърден имейл адрес: unisa.edu.au
- Toby DragonIthaca CollegeПотвърден имейл адрес: ithaca.edu
- Carolyn Penstein RoseLanguage Technologies Institute and Human-Computer Interaction Institute, Carnegie Mellon UniversityПотвърден имейл адрес: cs.cmu.edu
- Carsten Ullrichmacros consultПотвърден имейл адрес: carstenullrich.net
- Rui-Min ShenProfessor of Computer Science, Shanghai Jiao Tong UniversityПотвърден имейл адрес: sjtu.edu.cn