Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 1062 | 503 |
h-индекс | 16 | 10 |
i10-индекс | 23 | 12 |
Публичен достъп
Преглед на всички2 статии
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Manolis MavrikisProfessor in Artificial Intelligence and Analytics in Education, UCL Knowledge LabПотвърден имейл адрес: ucl.ac.uk
- Professor Mark BrosnanCentre for Applied Autism Research (CAAR), Department of Psychology, University of Bath, UK.Потвърден имейл адрес: bath.ac.uk
- Laura BentonResearch Associate, UCL Institute of EducationПотвърден имейл адрес: ucl.ac.uk
- Sergio Gutiérrez-SantosLecturer in Computer Science, Birkbeck College, Univ. of LondonПотвърден имейл адрес: dcs.bbk.ac.uk
- Nikol RummelProfessorin für Pädagogische PsychologieПотвърден имейл адрес: rub.de
- Richard CoxUniversity Fellow, Charles Darwin University, Alice SpringsПотвърден имейл адрес: cdu.edu.au
- Katharina LoiblUniversity of Education FreiburgПотвърден имейл адрес: ph-freiburg.de
- Isabel JohnProfessor of Software EngineeringПотвърден имейл адрес: fhws.de
Следене
Beate Grawemeyer
Assistant Professor in Computer Science, Coventry University
Потвърден имейл адрес: coventry.ac.uk