Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 19074 | 6025 |
h-индекс | 65 | 40 |
i10-индекс | 132 | 87 |
Публичен достъп
Преглед на всички4 статии
2 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Rauno ParrilaAustralian Center for the Advancement of LiteracyПотвърден имейл адрес: acu.edu.au
- JP DasUniversity of AlbertaПотвърден имейл адрес: ualberta.ca
- Hélène DeaconProfessor, Department of Psychology & Neuroscience, Dalhousie UniversityПотвърден имейл адрес: dal.ca
- Lesly Wade-WoolleyAssociate Professor, Department of Educational Psychology University of AlbertaПотвърден имейл адрес: ualberta.ca
- Timothy C. PapadopoulosRIF Distinguished Professor, Department of Psychology, University of CyprusПотвърден имейл адрес: ucy.ac.cy
- Kate CainLancaster UniversityПотвърден имейл адрес: lancaster.ac.uk
- Michael J.LawsonProfessor of Education, Flinders UniversityПотвърден имейл адрес: flinders.edu.au
- Nenagh KempUniversity of TasmaniaПотвърден имейл адрес: utas.edu.au
- Robert CantwellUniversity of Newcastle, AustraliaПотвърден имейл адрес: newcastle.edu.au
- Peter N. BowersWordWorks Literacy Centre