Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 3924 | 3371 |
h-индекс | 30 | 26 |
i10-индекс | 50 | 46 |
Публичен достъп
Преглед на всички1 статия
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- W. L. Quint Oga-BaldwinWaseda UniversityПотвърден имейл адрес: waseda.jp
- Alex ShumSenior Lecturer, Teaching and Learning Innovation CentreПотвърден имейл адрес: hku.hk
- Paul GinnsAssociate Professor in Educational Psychology, University of SydneyПотвърден имейл адрес: sydney.edu.au
- Daniel DinsmoreUniversity of North FloridaПотвърден имейл адрес: unf.edu
- Khe Foon HEW, TimothyBASc, MA, PhD, The University of Hong KongПотвърден имейл адрес: hku.hk
- Martijn LeenknechtHZ University of Applied SciencesПотвърден имейл адрес: hz.nl
- Jan VermuntProfessor of Learning Sciences and Educational Innovation, Eindhoven University of TechnologyПотвърден имейл адрес: tue.nl
- Juming JiangSchool of Nursing and Health Studies, Hong Kong Metropolitan UniversityПотвърден имейл адрес: hkmu.edu.hk
- Sanna JarvelaProfessor in Learning Sciences and Educational Technology, University of OuluПотвърден имейл адрес: oulu.fi
- judith harackiewiczProfessor of Psychology, University of Wisconsin - MadisonПотвърден имейл адрес: wisc.edu
- Denis DumasUniversity of GeorgiaПотвърден имейл адрес: uga.edu
- David GijbelsUniversity of AntwerpПотвърден имейл адрес: uantwerpen.be
- Ronnel B. KingAssociate Professor, The Chinese University of Hong KongПотвърден имейл адрес: cuhk.edu.hk
- Peter A. EdelsbrunnerETH Zürich; LMU MunichПотвърден имейл адрес: ifv.gess.ethz.ch
Следене
Luke K Fryer
The University of Hong Kong, Faculty of Education
Потвърден имейл адрес: hku.hk - Начална страница