Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 1729 | 918 |
h-индекс | 13 | 13 |
i10-индекс | 14 | 14 |
Публичен достъп
Преглед на всички3 статии
4 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Kyeongheui KimSKK Graduate School of Business, Sungkyunkwan UniversityПотвърден имейл адрес: skku.edu
- Gal ZaubermanYale UniversityПотвърден имейл адрес: yale.edu
- John G. Lynch, Jr.University of Colorado Distinguished Professor, Leeds School of BusinessПотвърден имейл адрес: colorado.edu
- Klaus WertenbrochINSEAD, Professor of Marketing and Novartis Chaired Professor of Management and the EnvironmentПотвърден имейл адрес: insead.edu
- Shane FrederickProfessor of Marketing Yale School of ManagementПотвърден имейл адрес: yale.edu
- Daniel Readwarwick business schoolПотвърден имейл адрес: wbs.ac.uk
- Yaacov TropeNew York UniversityПотвърден имейл адрес: nyu.edu
- Hean Tat KEH (郭贤达)Professor of Marketing, Monash Business School, Monash University.Потвърден имейл адрес: monash.edu
- Durairaj MaheswaranNew York UniversityПотвърден имейл адрес: stern.nyu.edu
- Spike W. S. LeeRotman School of Management and Department of Psychology, University of TorontoПотвърден имейл адрес: utoronto.ca
- Norbert SchwarzUniversity of Southern California, Provost Professor of Psychology and MarketingПотвърден имейл адрес: usc.edu
Следене
LI XIUPING
Associate Professor of Marketing, National University of Singapore
Потвърден имейл адрес: nus.edu.sg