Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 10638 | 4149 |
h-индекс | 36 | 29 |
i10-индекс | 40 | 36 |
Публичен достъп
Преглед на всички2 статии
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Yubo ChenCoca-Cola Chair Professor, School of Economics and Management, Tsinghua UniversityПотвърден имейл адрес: sem.tsinghua.edu.cn
- Steven ShuganUniversity of FloridaПотвърден имейл адрес: warrington.ufl.edu
- Scott FayProfessor of Marketing, Syracuse UniversityПотвърден имейл адрес: syr.edu
- Eitan gerstnerProfessor Emeritus of Management, Technion, IsraelПотвърден имейл адрес: technion.ac.il
- Kenneth C WilburProfessor of Marketing and Analytics, Rady School of Management, University of California, San DiegoПотвърден имейл адрес: ucsd.edu
- Amitav ChakravartiProfessor of Marketing, London School of Economics and Political ScienceПотвърден имейл адрес: lse.ac.uk
- sunder kekrecarnegie mellonПотвърден имейл адрес: andrew.cmu.edu
- Laurens DeboTuck School of Business, Dartmouth CollegeПотвърден имейл адрес: tuck.dartmouth.edu
- Qiong (Chiong) WangUniversity of IllinoisПотвърден имейл адрес: illinois.edu
Следене
Jinhong Xie (谢劲红)
JC Penney Eminent Scholar Chair, Eminent Scholar & Professor of Marketing,University of Florida
Потвърден имейл адрес: ufl.edu - Начална страница