Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 875 | 444 |
h-индекс | 9 | 8 |
i10-индекс | 9 | 8 |
Публичен достъп
Преглед на всички2 статии
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Kenneth C WilburProfessor of Marketing and Analytics, Rady School of Management, University of California, San DiegoПотвърден имейл адрес: ucsd.edu
- Anthony DukesProfessor and Robert E. Brooker Chair in Marketing, University of Southern CaliforniaПотвърден имейл адрес: usc.edu
- Mingyu (Max) JooAssistant Professor, University of California, RiversideПотвърден имейл адрес: ucr.edu
- Bo CowgillColumbia UniversityПотвърден имейл адрес: columbia.edu
- Shijie LuAssociate Professor of Marketing, University of Notre DameПотвърден имейл адрес: nd.edu
- Zsolt KatonaHaas School of Business, UC BerkeleyПотвърден имейл адрес: haas.berkeley.edu
- Ron BermanAssociate Professor of Marketing, The Wharton School, University of PennsylvaniaПотвърден имейл адрес: wharton.upenn.edu
- Linli XuAssociate Professor, Carlson School of Management, University of MinnesotaПотвърден имейл адрес: umn.edu
- Yanhao 'Max' WeiUniversity of Southern CaliforniaПотвърден имейл адрес: usc.edu
- Mahdi MajbouriBabson CollegeПотвърден имейл адрес: babson.edu
- John StraussProfessor of Economics, University of Southern CaliforniaПотвърден имейл адрес: usc.edu
- Shantanu DuttaProfessor of Marketing, University of Southern CaliforniaПотвърден имейл адрес: marshall.usc.edu
- Akshay RaoProfessor of Marketing, Carlson School of Management, University of MinnesotaПотвърден имейл адрес: umn.edu
Следене
Yi Zhu
Associate Professor, Carlson School of Management, University of Minnesota
Потвърден имейл адрес: umn.edu - Начална страница