Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 5306 | 2033 |
h-индекс | 26 | 23 |
i10-индекс | 30 | 27 |
Публичен достъп
Преглед на всички2 статии
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Paul H. DriessenAssociate Professor of Marketing, Radboud University NijmegenПотвърден имейл адрес: fm.ru.nl
- Edwin J. NijssenProfessor of Technology Marketing, Eindhoven University of TechnologyПотвърден имейл адрес: tue.nl
- Robert A.W. KokAssociate professor of Innovation, Institute for Management Research, Radboud UniversityПотвърден имейл адрес: fm.ru.nl
- Patrick A.M. VermeulenRadboud University Nijmegen, Institute for Management ResearchПотвърден имейл адрес: fm.ru.nl
- Oliver KollUniversity of InnsbruckПотвърден имейл адрес: uibk.ac.at
- JOS BENDERSNorwegian University of Science and Technology (NTNU) & KU Leuven (CESO)Потвърден имейл адрес: ntnu.no
- Stefan HeusinkveldAssociate Professor Radboud University NijmegenПотвърден имейл адрес: ru.nl
- Jurriaan J. NijholtRotterdam School of Management, Erasmus UniversityПотвърден имейл адрес: rsm.nl
- Ashlee HumphreysProfessor of Integrated Marketing Communications, Northwestern UniversityПотвърден имейл адрес: northwestern.edu
Следене
Bas Hillebrand
professor, Radboud University Nijmegen; professor, Nyenrode Business Universiteit
Потвърден имейл адрес: fm.ru.nl