Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 1144 | 558 |
h-индекс | 11 | 9 |
i10-индекс | 11 | 9 |
Публичен достъп
Преглед на всички3 статии
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Mandy HütterEberhard Karls Universität TübingenПотвърден имейл адрес: uni-tuebingen.de
- Mirjam TukAssociate professor of Marketing, RSM Erasmus UniversityПотвърден имейл адрес: rsm.nl
- Stijn M.J. van OsselaerS.C. Johnson Professor of Marketing, S.C. Johnson Graduate School of Management, Cornell UniversityПотвърден имейл адрес: cornell.edu
- Stefano PuntoniThe Wharton School, University of PennsylvaniaПотвърден имейл адрес: wharton.upenn.edu
- Chris janiszewskiUniversity of FloridaПотвърден имейл адрес: warrington.ufl.edu
- Nader TavassoliProfessor, London Business SchoolПотвърден имейл адрес: london.edu
- Christian UnkelbachProfessor for Experimental Psychology, Universität zu KölnПотвърден имейл адрес: uni-koeln.de
- Christoph StahlUniversity of CologneПотвърден имейл адрес: uni-koeln.de
- Olivier CorneilleUniversité catholique de Louvain. IPSYПотвърден имейл адрес: uclouvain.be
- Vincent YzerbytProfessor of Social Psychology, UCLouvain, Université catholique de Louvain, BelgiumПотвърден имейл адрес: uclouvain.be
- Bart De LangheKU Leuven & Vlerick Business SchoolПотвърден имейл адрес: kuleuven.be
- Gabriele PaolacciAssociate Professor, Erasmus University RotterdamПотвърден имейл адрес: rsm.nl
- Gerald Joseph GornDepartment of management and marketingПотвърден имейл адрес: polyu.edu.hk
- Monica WadhwaПотвърден имейл адрес: temple.edu
Следене
Steven Sweldens
Professor of Consumer Behavior and Marketing, RSM Erasmus University
Потвърден имейл адрес: rsm.nl