Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 1538 | 996 |
h-индекс | 13 | 12 |
i10-индекс | 13 | 12 |
Публичен достъп
Преглед на всички3 статии
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Carl MelaT. Austin Finch Professor of Business Administration, Duke UniversityПотвърден имейл адрес: duke.edu
- Stephan SeilerImperial College LondonПотвърден имейл адрес: imperial.ac.uk
- Wenbo WangHong Kong University of Science and TechnologyПотвърден имейл адрес: ust.hk
- Yuxin ChenNYU ShanghaiПотвърден имейл адрес: nyu.edu
- Raphael ThomadsenProfessor of Marketing, Olin Business School - Washington UniversityПотвърден имейл адрес: wustl.edu
- Navdeep S. SahniStanford UniversityПотвърден имейл адрес: stanford.edu
- Anja LambrechtLondon Business SchoolПотвърден имейл адрес: london.edu
- Anindya GhoseHeinz Riehl Chair Professor of Business, NYU SternПотвърден имейл адрес: stern.nyu.edu
- Avi GoldfarbUniversity of TorontoПотвърден имейл адрес: rotman.utoronto.ca
- Anna TuchmanAssociate Professor of Marketing, Northwestern - KelloggПотвърден имейл адрес: kellogg.northwestern.edu
- Jeongwen ChiangChina Europe International Business SchoolПотвърден имейл адрес: ceibs.edu
- Meng LiuWashington U. in St LouisПотвърден имейл адрес: wustl.edu
- Yu Marco NieProfessor of Civil and Environmental Engineering, Northwestern UniversityПотвърден имейл адрес: northwestern.edu
- Bryan BollingerNew York UniversityПотвърден имейл адрес: stern.nyu.edu
- Georgios ZervasAssociate Professor of Marketing, Questrom School of Business, Boston UniversityПотвърден имейл адрес: bu.edu
Следене
Song Yao
Associate Professor of Marketing, Washington University in St. Louis
Потвърден имейл адрес: wustl.edu - Начална страница