Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 423 | 400 |
h-индекс | 6 | 6 |
i10-индекс | 4 | 4 |
Публичен достъп
Преглед на всички2 статии
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Shrihari SridharSenior Associate Dean of Mays Business School, Texas A&M University | Editor-in-Chief, Journal ofПотвърден имейл адрес: mays.tamu.edu
- Vikas MittalRice UniversityПотвърден имейл адрес: rice.edu
- Vamsi K. KanuriViola D. Hank Associate Professor of Marketing, University of Notre DameПотвърден имейл адрес: nd.edu
- Amit SingalUniversity of Texas Southwestern Medical CenterПотвърден имейл адрес: utsouthwestern.edu
- Catherine A. RosterUniversity of New MexicoПотвърден имейл адрес: unm.edu
- Matthew PickardNorthern Illinois UniversityПотвърден имейл адрес: niu.edu
- Ju-Yeon LeeAssociate Professor of Marketing, Iowa State UniversityПотвърден имейл адрес: iastate.edu
- Muzeeb ShaikKelley School of Business, Indiana University BloomingtonПотвърден имейл адрес: iu.edu
- Akbar K. WaljeeProfessor, University of MichiganПотвърден имейл адрес: umich.edu
- Ananya SenCarnegie Mellon UniversityПотвърден имейл адрес: andrew.cmu.edu
- Xiaoxia LeiShanghai Jiao Tong University (SJTU) - Antai College of Economics and ManagementПотвърден имейл адрес: sjtu.edu.cn
- John LalorAssistant Professor, University of Notre DameПотвърден имейл адрес: nd.edu
- Kyuhong HanAssistant Professor of Marketing, Korea UniversityПотвърден имейл адрес: korea.ac.kr
- Siliang TongNanyang Technological UniversityПотвърден имейл адрес: ntu.edu.sg
- Shuang ZhengDalian University of Technology