Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 2153 | 630 |
h-индекс | 22 | 12 |
i10-индекс | 39 | 19 |
Публичен достъп
Преглед на всички8 статии
2 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Jeremy RoschelleExecutive Director, Learning Sciences, Digital PromiseПотвърден имейл адрес: digitalpromise.org
- Deborah TatarAssociate Professor of Computer Science and, by courtesy, Psychology, Virginia TechПотвърден имейл адрес: cs.vt.edu
- Karen SwanUniversity of Illinois SpringfieldlПотвърден имейл адрес: uis.edu
- Noel EnyedyVanderbilt UniversityПотвърден имейл адрес: vanderbilt.edu
- George J. RoyUniversity of South CarolinaПотвърден имейл адрес: mailbox.sc.edu
- Richard NossProfessor of Mathematics Education, UCLПотвърден имейл адрес: ucl.ac.uk
- Celia HoylesProfessor of Mathematics Education, University College LondonПотвърден имейл адрес: ucl.ac.uk
- Todd GrindalSRI InternationalПотвърден имейл адрес: sri.com
- Megan SilanderResearcher, Center for Children and Technology, EDCПотвърден имейл адрес: edc.org
- Ximena DominguezDigital PromiseПотвърден имейл адрес: digitalpromise.org
- William R PenuelDistinguished Professor of Learning Sciences and Human Development, Institute of Cognitive ScienceПотвърден имейл адрес: colorado.edu
- Louise YarnallSr. Researcher, SRI InternationalПотвърден имейл адрес: sri.com
- Alison Clark-WilsonProfessorial Research Fellow, UCL Institute of Education, University College LondonПотвърден имейл адрес: ucl.ac.uk
- William ZahnerSan Diego State UniversityПотвърден имейл адрес: sdsu.edu
Следене
Philip Vahey
Applied Learning Insights, LLC
Потвърден имейл адрес: appliedlearninginsights.com - Начална страница