Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 231912 | 48207 |
h-индекс | 158 | 73 |
i10-индекс | 787 | 333 |
0
11000
5500
2750
8250
1986198719881989199019911992199319941995199619971998199920002001200220032004200520062007200820092010201120122013201420152016201720182019202020212022202320246957281064918112012111422137218511964234328553210321738764007469250945298621566976974795679448603870196841050910683104731087010774104611039996389691865377322021
Публичен достъп
Преглед на всички8 статии
3 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Ellen WinnerDepartment of Psychology, Boston CollegeПотвърден имейл адрес: bc.edu
- Hiram BrownellProfessor of Psychology, Boston CollegeПотвърден имейл адрес: bc.edu
- Katie DavisAssociate Professor, University of WashingtonПотвърден имейл адрес: uw.edu
- David Henry FeldmanTufts UniversityПотвърден имейл адрес: tufts.edu
- Kimberly M SheridanAssociate Professor of Education, George Mason UniversityПотвърден имейл адрес: gmu.edu
- Robert SternbergProfessor of Psychology, Cornell UniversityПотвърден имейл адрес: cornell.edu
Следене
Howard Gardner
Hobbs Professor of Cognition and Education
Потвърден имейл адрес: harvard.edu - Начална страница