Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 2992 | 2433 |
h-индекс | 19 | 17 |
i10-индекс | 25 | 22 |
Публичен достъп
Преглед на всички6 статии
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Christopher Y. OlivolaAssociate Professor of Marketing, Tepper School of Business, Carnegie Mellon UniversityПотвърден имейл адрес: cmu.edu
- Rourke O'BrienYale UniversityПотвърден имейл адрес: yale.edu
- Adam AlterProfessor of Marketing, New York UniversityПотвърден имейл адрес: stern.nyu.edu
- Daniel M. OppenheimerПотвърден имейл адрес: cmu.edu
- Hal HershfieldProfessor of Marketing, Behavioral Decision Making, and Psychology, UCLA Anderson SchoolПотвърден имейл адрес: anderson.ucla.edu
- Eesha SharmaAssistant Professor, San Diego State UniversityПотвърден имейл адрес: sdsu.edu
- Sangeet KhemlaniNavy Center for Applied Research in Artificial Intelligence, US Naval Research LaboratoryПотвърден имейл адрес: nrl.navy.mil
Следене
Abigail B. Sussman
University of Chicago Booth School of Business
Потвърден имейл адрес: chicagobooth.edu - Начална страница