Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 1201 | 1187 |
h-индекс | 9 | 9 |
i10-индекс | 9 | 9 |
Публичен достъп
Преглед на всички1 статия
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Jochen WirtzNational University of SingaporeПотвърден имейл адрес: nus.edu.sg
- Jonas HolmqvistKedge Business SchoolПотвърден имейл адрес: kedgebs.com
- Andreas B. EisingerichProfessor of Marketing, Imperial College Business School, Imperial College LondonПотвърден имейл адрес: imperial.ac.uk
- Gohar F. KhanAssociate Professor, College of Technological Innovation, Zayed UniversityПотвърден имейл адрес: zu.ac.ae
- Marko SarstedtLudwig-Maximilians-University MunichПотвърден имейл адрес: lmu.de
- André MarchandLeipzig University, GermanyПотвърден имейл адрес: wifa.uni-leipzig.de
- Martin BenkensteinProfessor for Service Management, University of RostockПотвърден имейл адрес: uni-rostock.de
- Joseph F. Hair, Jr.University of South Alabama, Cleverdon Chair of BusinessПотвърден имейл адрес: southalabama.edu
- Christian M. RingleProfessor of Management, Hamburg University of Technology, Technische Universität Hamburg, TUHHПотвърден имейл адрес: tuhh.de
- Wen-Lung ShiauIM of Chang Gung University (CGU)Потвърден имейл адрес: mail.mcu.edu.tw
- Florian UrmetzerUniversity of CambridgeПотвърден имейл адрес: cam.ac.uk
- Andy NeelyUniversity of CambridgeПотвърден имейл адрес: cam.ac.uk
- Tobias SchaefersAssociate Professor, Marketing, Copenhagen Business School & Professor of Marketing, HSBIПотвърден имейл адрес: cbs.dk